Bewertungen von De Bikker Franeker

Neue Beurteilungen

5.0
Marianna
14 August 2022

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S vd kooi
14 August 2022

Heerlijke hamburger van de bakplaat. Wat fijn dat je eens een artikel ZONDER saus kunt aanklikken. Zo vaak een bestelling gedaan( bij diverse bedrijven) waar je dan toch nog saus op je bestelling vindt.

Marco J.
14 August 2022

Uitstekend! Het was heerlijk

Stella
13 August 2022
Nauta
13 August 2022

Levertijd was precies op tijd, kwaliteit was prima.

Annet Bok
12 August 2022

We hebben op een doordeweekse dag een bestelling geplaatst waar we 1,5 uur op gewacht hebben. Dit duurde wel heel erg lang, dat viel behoorlijk tegen.

Antwort von De Bikker

Goedenavond, het is inderdaad de laatste tijd nog drukker dan dat het normaal al is, dit komt ook doordat er andere eetgelegenheden gesloten zijn en het super warm weer is. Daar bovenop zijn er collega’s op vakantie en is goed personeel erg moeilijk te krijgen. We doen ons uiterste best om iedereen tevreden te houden. Als tip zou ik kunnen meegeven, bestel optijd en geef een wenstijd aan. Hier houden we altijd rekening mee.

Astrid Welling
12 August 2022

Heerlijk gebakken, mooie portie patat Ă©n saus! Weer dik tevreden.

W. Kolthof-Zwart
11 August 2022

Ben tevreden en een goeie en vriendelijke bezorging.

Zuidema
9 August 2022

Heerlijk gegeten en snelle service

Smit
9 August 2022

Misschien iets meer saus bij de patat

Rudi Jaarsma
7 August 2022

Was weer erg lekker

Ina
6 August 2022

Super en vriendelijk bezorging

Marco J.
6 August 2022

Uitstekend!

Stellage
6 August 2022
Tjeerd De Jong
5 August 2022
Minke
5 August 2022

Zoals gewoonlijk weer prima eten en mooi op tijd! We kregen deze keer er zelfs een leuke attentie bij, waarvoor dank! Ga zo door!

Dijkstra
4 August 2022

Patat was slap, de frikandel speciaal xxl smaakte waterig en de kip shoarma smaakte ook niet

Wendy Vlietstra
31 Juli 2022

Eten was lekker en eerder bezorgd dan verwacht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johanna
31 Juli 2022

Heerlijke patat en kroketten. Alles goed heet. Geen plastic verpakkingen. Heel goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nicole HM
31 Juli 2022
Astrid Welling
31 Juli 2022

We begrijpen de prijsstijgingen echter dat dan alsnog de porties kleiner zijn en minder saus bij de producten viel ons tegen.

Michel
30 Juli 2022

Lekker gegeten en snelle bezorging

Frank
30 Juli 2022

Heerlijk gegeten, warm en op tijd

Alex
30 Juli 2022

BOERgondisch genoten van het heerlijke eten.

Betty
29 Juli 2022

Goed op temperatuur Vriendelijke service Geen verbeterpunten

Klant
28 Juli 2022

Patat was lauw, heel weinig shoarma in vergelijking met wat we gewend zijn en droge rauwkost......:-(

Antwort von De Bikker

Goedendag, De shoarma wordt bij ons afgewogen dus dat dit minder is zou eigenlijk niet moeten kunnen. De patat kunnen we helaas niet ‘heet’ garanderen want het moet naar een buitendorp worden bezorgd. Natuurlijk doen we altijd ons uiterste best om het zo warm mogelijk te leveren maar er moet wel rekening mee worden gehouden dat er 10 minuten mee moet worden gereden. Dan koelt het altijd een beetje af. Mvg, Karin.

Alex
25 Juli 2022

Een zaak met hart en ziel! Geweldige service, top eten!! Bedankt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan van den Berg
24 Juli 2022

Was weer zoals gebruikelijk: warm geleverd en zeer lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Buma
24 Juli 2022
Marianna
23 Juli 2022

Probleempje wat er was is met 1 telefoontje opgelost. Het eten was lekker en daar gaat het om

Kor van der Woude
22 Juli 2022

Bestelling is altijd prima. Echter dit keer was het beduidend minder hoeveelheid patat. Graag de volgende keer weer zoals het altijd was 👍.

v Dijk
21 Juli 2022

Ik had Hompen vlees shoarma, niet te kauwen. Heb foto kan helaas hier niet sturen. Heb vlees maar weg gegooid, zonde geld voor een minima.

Antwort von De Bikker

Het is shoarma van de spies, het kan inderdaad zijn dat de laatste stukken wat groter gesneden is. Dit zou je zelf in wat kleinere stukjes kunnen snijden. Dit is erg persoonlijk namelijk. Het is gewoon de shoarma die u normaal gesproken ook besteld? Aan de smaak mankeert niks. Weg gooien had dus zeker niet gehoeven. Jammer.

Annet
20 Juli 2022
Saskia
20 Juli 2022
Akkie
18 Juli 2022

Het duurde langer dan een uur voor het eten gebracht werd,dat viel me tegen! Maar het was overheerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ronnie Hogeweide
16 Juli 2022

het werd voor de afgesproken tijd bezorgt en het smaakte weer heerlijk

Meijer
14 Juli 2022

Patat mag een beetje zachter was wat doorgebakken deze keer.

Norder
14 Juli 2022
Mark
14 Juli 2022

Patat was heel donker En de kapsalon waa niet zoals ik gewend ben bij jullie veel vellen en niet een lekkere smaak ....... Zonde

v Dijk
13 Juli 2022

Eten was heerlijk, tot een volgende keer!

Anoniem
13 Juli 2022

Lekker gegeten. Bal gehakt was mooi van formaat en heerlijk van smaak.

Anoniem
10 Juli 2022

Heerlijk eten. Gelukkig nu ook genoeg satesaus bij berehap. Was vorige keer waterig en te weinig.

Amsterdam
9 Juli 2022
Johan
9 Juli 2022

Het eten was koud en weinig smaak

Antwort von De Bikker

Vervelend om te horen. Helaas koelen de kinderboxen na een dikke 10 minuten rijden inderdaad wel af omdat er drinken en appelmoes bij zit. Voor de beleving van de kinderen bezorgen wij ze graag compleet in een doosje. Wij zullen contact met u opnemen voor een eventuele tegemoetkoming.

Fries
9 Juli 2022

Schnitsel was hard,taai en droog. Rest was prima.

Antwort von De Bikker

Wat vervelend om te horen, onze excuses hiervoor. De volgende keer zouden we het wel erg op prijs stellen als u gelijk naar de zaak belt. Dan hadden we gelijk een nieuwe kunnen brengen. We nemen contact met u op voor een passende oplossing.

Remko
7 Juli 2022

Top zoals altijd

W. Kolthof-Zwart
6 Juli 2022
Anneke
6 Juli 2022
H.Bakker
3 Juli 2022
M. Jansen
3 Juli 2022

Normaliter altijd zeer tevreden, maar jammer genoeg deze keer niet. Patat was heel gard gebakken. Het leek of de patat voor de tweede keer in de frituur was gebakken. Het broodje van de bakplaat hamburger was keihard geroosterd. Voorheen waren deze zacht en dat vond ik veel lekkerder. Kan een meer gebeuren en ik hoop dat het de volgende keer beter is. Mvg Marco

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke
2 Juli 2022
Lotte
2 Juli 2022

De turkse pizza was heel erg lekker, er zat lekker veel vlees en kaas op.

Christina Wijkhuijs
2 Juli 2022

Altijd goed! We kunnen zelfs met zijn drietjes van een 2 persoons patatzak eten. Dikke prima!

Johan van den Berg
1 Juli 2022

Vriendelijke en snelle bezorging. Kwaliteit was zoals gebruikelijk weer zeer goed! Een zekere aanrader!

Freddie
1 Juli 2022

Bestelling gedaan rond 18:00 en de verwachte bezorgtijd zou 19:10 zijn. Om 19:26 maar eens gebeld waar de bestelling bleef. Werd klaargemaakt werd er gezegd en direct bezorgd. 10min na mijn belletje indd de bestelling geleverd, echter was de Frik Spec al bijna koud. De rest was nog aardig op temperatuur. Wel netjes en lekker waren de 2 cups met softijs welke we als compensatie erbij hebben gekregen.

Marie
27 Juni 2022

ik moest anderhalf uur wachten op mijn eten. Waarnaar ik gebeld heb om te vragen waar mijn bestelling bleef. Ineens was het er met 10 min plus ik zou een waterijsje krijgen voor het lange wachten. Maar ik kreeg een bak met softijs. Tip. Als het langer duurt dan normaal stuur dan eventjes een bericht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Bikker

Het was inderdaad heel erg druk deze avond, onze excuses dat het langer duurde. We hebben geprobeerd iedereen op de hoogte te stellen maar u was ons voor met een belletje. Op zo’n moment is het erg hectisch en doen we altijd ons uiterste best om iedereen tevreden te houden en de kwaliteit hoog te houden.

Johan van den Berg
26 Juni 2022

Levering duurde langer dan in eerste instantie aangegeven. Kwaliteit was zoals gewoonlijk weer top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid De Graaf
26 Juni 2022

Lang moeten wachten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Bikker

Het was inderdaad een hele drukke avond. We hebben u geprobeerd te bellen om aan te geven dat het wat langer duurde. Helaas kregen we u niet te pakken. Hopelijk heeft het eten wel gesmaakt.

Hettenvan
25 Juni 2022

We hebben de patat met kaas en bacon besteld, was lekker! De bami schijf en ham kaas souffle waren ook lekker. Alles was op tijd bezorgd en was nog steeds warm.

Anita van der Sluis
23 Juni 2022

Snelle service, eten is goed op temperatuur en lekker gebakken, kortom een aanrader

Tam
23 Juni 2022
W. Kolthof-Zwart
22 Juni 2022

Zeer tevreden.

Rens
20 Juni 2022

Moesten lang wachten maar de bestelling was nog heerlijk warm en super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Freddy
19 Juni 2022

Patat was volgens mij 2 keer gebakken dus was keihard en donker bruin Dat ben ik niet gewend vorige bestellingen waren altijd goed Hoop dat jullie hier wat mee doen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Bikker

Bedankt voor uw feedback! Excuses voor het ongemak. Dat is zeker niet de bedoeling. De volgende keer zullen we er extra opletten en er een lekker toetje bij doen. :)

v dijk
17 Juni 2022

Snelle bezorging, klantvriendelijk, en goed eten!

Tjeerd de Jong
17 Juni 2022
Anoniem
15 Juni 2022

Goede kwaliteit snacks, patat, ijs en sauzen. Ik bestel hier met plezier

W. Kolthof-Zwart
14 Juni 2022
Nilca
12 Juni 2022

Het was weer heerlijk warm knapperig en lekker. De uien bij de patatjeoorlog mag best wat meer.

Albert de Vries
10 Juni 2022

helemaal top

Mirjam
8 Juni 2022

De patat was wat taai, bezorging snel,👍

Frans
7 Juni 2022

Perfect tot in de puntjes. Vanaf het eten tot de bezorging subliem.

Familie Tigchelaar
7 Juni 2022

Was weer super heerlijk het eten!

Nauta
6 Juni 2022
Jerry Guertin
6 Juni 2022

Was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fokke Rispens
5 Juni 2022

Wederom heerlijk, en vlotte bezorging door vriendelijk personeel!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W.M
4 Juni 2022

Altijd heerlijk eten, personeel is super vriendelijk , echt een top tent !

Tobias
31 Mai 2022

Altijd dikke prima.

H
30 Mai 2022

Goede kwaliteit, en netjes thuis gebracht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G v Dijk
29 Mai 2022

Helaas verkeerde saus bij de shoarma, goed aangegeven bij bestelling 😟

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johannes
27 Mai 2022

Goed eten, snel bezorgd

Tom
27 Mai 2022

De nieuwe broodjes zijn erg fijn van smaak! De collega's kennis laten maken met de eigenlijk de beste hamburger van Franeker! Eindstand een dikke 10!

Dijkstra
26 Mai 2022

Snel en warm geleverd. Vriendelijke bezorger

Agnes
26 Mai 2022

Zeer snelle bezorging, Helaas daardoor was de patat niet helemaal gaar

Ineke
25 Mai 2022

Eten was lekker warm en erg netjes verpakt. Was ook zeer smakelijk!

Antje
22 Mai 2022

Zoals altijd op tijd en prima kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nijdam
21 Mai 2022

Heerlijk gegeten! En wat een top service! Tijdsblokken stonden vol bij het online bestellen. Maar ik had er bij gezet als het paste mocht het ook eerder gebracht worden ipv half 7 en ja hoor half 6 stonden ze aan de deur terwijl alles vol stond. Dus dikke complimenten van deze kant! Mvg familie Nijdam

Antwort von De Bikker

Wat fijn om te lezen! Ontzettend bedankt voor deze prachtige recentie, waarderen we enorm.

Jk.kappe
21 Mai 2022

Lekker eten goed warm en netjes op tijd bezorgd.

Baudina
20 Mai 2022

Perfect op tijd en het eten was warm en goed

Jelle pieter
20 Mai 2022

Uur en 3 kwartier wachten op het eten... prima dat het iets langer duurt maar laat dan wat weten, telefoon nummer staat bij de bestelling

Antwort von De Bikker

Normaal gesproken doen we dit ook maar het is er vandaag helaas bij in geschoten omdat het zo extreem druk was.. Buitendorpen proberen we altijd binnen 1,5 uur te leveren. Dat is vandaag mis gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat het eten wel gesmaakt heeft.

Hamoen
20 Mai 2022

Bestelling was een beetje laat maar dat was netjes opgelost door iets extra er bij te doen

Antwort von De Bikker

Nogmaals onze excuses, fijn dat het gewaardeerd wordt.

Vera
19 Mai 2022
Jan Groendijk
19 Mai 2022

2e keer binnen een week meer dan een kwartier te laat met bezorgen! Aandachtspuntje!

Antwort von De Bikker

Hier gaan we zeker opletten. We zullen een extraatje toevoegen bij uw volgende bestelling. Bedankt voor uw feedback.

Spoelstra
18 Mai 2022

Gewoon goed

A noniem
15 Mai 2022

Broodjes beter niet open snijden dan drogen ze uit. Word er wat met de feedback gedaan? 2de melding droge broodjes. Eten was verder zeer goed!

Antwort von De Bikker

Goedenavond, wij zijn niet bekend met deze klacht? De broodjes krijgen we gesneden binnen dus helaas is hier niks aan te doen. Feedback wordt zeker gewaardeerd en naar geluisterd, bedankt daarvoor. Ik weet natuurlijk niet over welk broodje het gaat maar ik gok het getoaste broodje, zeer binnenkort zullen we nieuwe broodjes hebben voor bij de shoarma en bakplaat hamburgers, ook deze zijn voor gesneden maar wij vinden hem persoonlijk minder droog dan de las vegas bun die we nu op het moment hebben. Ik hoop u zo voldoende te hebben geĂŻnformeerd. Mvg Karin.

Wally
12 Mai 2022
W. Kolthof-Zwart
11 Mai 2022

Tevreden.

Zijlstra
8 Mai 2022
Malda
7 Mai 2022

Altijd goed en lekker

Stephanie
6 Mai 2022

Patat niet goed doorbakken en geplette kroket

Antwort von De Bikker

Goedenavond, wat vervelend dat het vandaag niet naar wens was. Het was vandaag extreem druk door het evenement in de stad. Onze excuses dat uw bestelling hier onder heeft geleden.. Ik zal contact met u opnemen met, hopelijk, een passende oplossing.

Lars
5 Mai 2022
Jan
1 Mai 2022
Dirk Ouderkerken
1 Mai 2022

Ga zo door!! Heerlijk gegeten en super snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk sijbesma
1 Mai 2022

Heerlijk eten en goede service We gaan zeker hier weer bestellen đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Diana Tigchelaar
1 Mai 2022

Was weer heerlijk eten van jullie! Goed warm en snelle bezorging! In 1 woord perfect!

Henny
30 April 2022

Eten is prima maar bezorging liet te wensen over. Hoewel De Bikker wel informeerde over de besteltijd vind ik anderhalf uur wel erg lang.

X
30 April 2022

Snel bezorgd, heerlijk genoten van het eten.

Tom
28 April 2022

Wat een top service weer! Snel geleverd en wat een knappen kerels werken er bij jullie, ga zo door!!

Dijkstra
27 April 2022

Het was deze keer top, we snapten heel goed dat het druk was maar we werden netjes gebeld dat het onderweg was. Tip: dressing door de sla heen smaakt het net iets lekkerder😉

Frits
27 April 2022
Wally
26 April 2022
Gerda post
23 April 2022

Wij bestellen hier meestal en altijd tevreden.

Griet dijkstra de roos
23 April 2022

Geweldige bezorging en heerlijk gegeten

Wobbes
21 April 2022

Goed als altijd en mooi snel bezorgd!

Dijkstra
20 April 2022

We zijn altijd tevreden maar helaas voor de 2de keer in 2 weken tijd dat er haren in het eten zitten. De eerste keer een lange haar in het broodje en vandaag kleine haren in de pindasaus. We zijn geen klagers maar deze keer was de spreekwoordelijke druppel.

Antwort von De Bikker

Goedenavond, jeetje dat vinden we heel erg om te horen en dit komt ons niet bekend voor. We kunnen ons niet herinneren dat er contact met ons is opgenomen? Zoiets moet namelijk gelijk worden opgelost en is voor ons ook handig te weten zodat we misschien een medewerker kunnen aanspreken die deze avond heeft gewerkt. Wij nemen contact met u op.

Theo
18 April 2022
Plat
18 April 2022
Riemer de jong
16 April 2022

prima

S.Talhout
15 April 2022

Goed en lekker . Top service.

Jannie
15 April 2022

Ik had een kapsalon met dikke stukken kip en taaie stukken en.veel vellen .terwijl het eerder heelijk was . Jammer

M.B.
14 April 2022
Henny Braak
10 April 2022

Was prima in orde , bezorging en bestelde eten 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

fam rispens welsrijp
8 April 2022
Flonk
4 April 2022

Keurig gebeld dat bestelling wat later kwam.was het wachten waard heerlijk gegeten.

Ina Okkema
3 April 2022

Was weer super lekker.

Desiree
3 April 2022

Top was het weer. En ook nog een een stuk eerder dan de geschatte tijd. Jullie blijven mijn favoriet keep it up

HH
2 April 2022

Aangegeven dat er op de boerenburger geen groente moest, maar er zat wel rauwkost op waardoor het broodje vreselijk zompig was. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt! Als de optie word geboden om zonder groente te bestellen moet dat ook bij elke bestelling gecontroleerd worden lijkt mij. Jammer!

Antwort von De Bikker

Jammer dat dit gebeurt is.. We proberen altijd de bestelling te maken na de wensen van de klant maar dit is helaas mis gegaan, waarschijnlijk door de drukte.. onze excuses hiervoor. Er wordt even contact met u opgenomen voor een passelijke oplossing.

fokke en jenny rispens
2 April 2022

vriendelijke bezorging en keurig op tijd bezorgd!

Jan
29 MĂ€rz 2022

In tijden niet zn lekker kapsalon gehad. Prima en op tijd bezorgd. Prijs en kwaliteit is in orde.

Antje
28 MĂ€rz 2022
anno
27 MĂ€rz 2022
Je kok
27 MĂ€rz 2022
Fam. Visser
27 MĂ€rz 2022

Goed eten voor een redelijke prijs en een goede service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
27 MĂ€rz 2022

Weer heerlijk gegeten en super snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ina Okkema
27 MĂ€rz 2022

Het eten was overheerlijk

Johan van den Berg
26 MĂ€rz 2022
Mara Schuil
26 MĂ€rz 2022

Super lekkere patat en snelle service.

Dirk Ouderkerken
24 MĂ€rz 2022

Ga zo door!!

W. Kolthof-Zwart
23 MĂ€rz 2022

Zeer correct dat de bestelling iets later werd bezorgt dan aangegeven.

Anoniem
23 MĂ€rz 2022
peter
23 MĂ€rz 2022

ik moest de volgende dag mijn wisselgeld ophalen dus het zou fijn zijn als jullie volgende x wissel geld op zak hebben en het duurde 1 uur en 20 minuten voordat het kwam.

Antwort von De Bikker

Goedenavond, ik heb even contact met u opgenomen om uit te leggen dat er online alleen kan worden betaald met ideal of pin. Als u dus aan geeft dat u kunt pinnen gaan wij hier ook van uit. Mvg, Karin.

anno
20 MĂ€rz 2022
Westra
20 MĂ€rz 2022

Snel geleverd en goed warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

anoniem
20 MĂ€rz 2022

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Bikker

Goedenavond, Erg jammer van de 1 ster bij het bezorgen. U had vanavond een bestelling gedaan met de opmerking of het ook om 18:30 kon ivm kinderen, helaas waren de tijdsloten van 18:30 al vol(daardoor kon U ook niet uit dit tijdstip kiezen) waardoor we er voor hebben gekozen om het rond 18:30 te bezorgen. Om 18:40 ging de bestelling de deur uit. Wij dachten het zo toch naar u wens te hebben geleverd maar helaas.. Voortaan zullen we u bellen als het tijdstip vol is en het dus ROND 18:30 wordt. Mvg, Karin.

Malda
19 MĂ€rz 2022

Altijd goed!!

Robert Van der Meulen
18 MĂ€rz 2022

Alleen de pindasaus was te dun zat geen smaak aan we hebben het veel lekkerder gehad van jullie

Antwort von De Bikker

Oei, dat is niet zo best en natuurlijk niet de bedoeling! We zullen hier extra op gaan letten. Bedankt voor uw feedback!

anno
17 MĂ€rz 2022
Jannie
17 MĂ€rz 2022

Volgende keer wat meer kip

Antwort von De Bikker

Dag Jannie, een portie kip is altijd het zelfde. Het wordt bij ons afgewogen. Wilt u meer kip? Dan kunt u extra shoarma aanvinken. Dan krijgt u er een extra portie bij.

Antje van der Gaast
13 MĂ€rz 2022
Bono
10 MĂ€rz 2022

Smaakte weer heerlijk, keurig op tijd bezorgd en goed op temperatuur. Bezorging was vriendelijk.

Nannie Tamminga
10 MĂ€rz 2022

Vooral complimenten voor de loempia:goed gevuld en de plak ham en het gebakken eitje maakte het af!

Hennie
10 MĂ€rz 2022

Was weer Super

Familie Hett
9 MĂ€rz 2022

Lekker gegeten, op tijd bezorgd.

Tom
7 MĂ€rz 2022

Was weer fantastisch geregeld! Netjes optijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
6 MĂ€rz 2022

Altijd top !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nilca Clementina-Herrema
6 MĂ€rz 2022

Het patat was heerlijk vers en knapperig. Ik had patatje oorlog met uien en vind de uien wel aan de karige kant. Ik zou meer ui willen.

Fam.vd Wal
5 MĂ€rz 2022

Patat mag iets langer in de frituur, verder prima

Peter Bernoster
5 MĂ€rz 2022
Patrick
4 MĂ€rz 2022

Was weer lekker

H.Bakker
2 MĂ€rz 2022

Was weer top!!!

Hiemstra
2 MĂ€rz 2022

prima! Keurig verzorgd. Goed warm en vers, Een compliment waard!

Vd zee
27 Februar 2022

Prima, alleen een uur wachten op bezorging duurt wel erg lang!!!

Fred
27 Februar 2022

Geen opmerkingen eten goed en bezorging goed niks op aan te merken .

Wobbes
27 Februar 2022

Top zoals altijd

Minke
26 Februar 2022

Was weer super! Alles lekker warm en knapperig!

Derk
26 Februar 2022

Berehap was flauwe vette hap

Posthumus
25 Februar 2022

Alles dik in orde

Astrid De Graaf
25 Februar 2022

Spijtig genoeg was de patat niet goed door gebakken dus erg slap

Antwort von De Bikker

Goedemiddag, bedankt voor uw recentie. Als u doorgebakken patat wilt kunt u dit in de opmerking aangeven. Dan houden wij hier rekening mee.

Dj
25 Februar 2022

Gewoon goed!!

Henk van der Wal
23 Februar 2022

prima

Sebastiaan
23 Februar 2022

We moesten er even op wachten maar dat was het wel waard, eten was goed warm en goeie kwaliteit

anoniem
23 Februar 2022

Prima patat, lekker krokant, heerlijke kroket. Geen plastic bakjes; heel goed!

Vd meer
22 Februar 2022
Familie Tigchelaar
20 Februar 2022

Het eten was weer heerlijk zoals altijd! Goede op tijd bezorging. Vriendelijk personeel.

Szymon
18 Februar 2022

Eten was heerlijk. wel jammer voor de bezorging, die nog extra spaarcentje heeft gekregen. Doe ik mijn bestelling open, ligt het burger door heel tas gepleurd. De meesten zouden denken "Kan gebeuren", en das uiteraard waar. Maar de bezorger heeft ook in t tas gekeken voordat ie het aan mij gaf. Erg jammer.

Antwort von De Bikker

Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. We zullen hier beter opletten.

Tim
17 Februar 2022
Bakker
16 Februar 2022

Sambalschijf ipv nasischijf.. veel te scherp

Antwort von De Bikker

Hallo meneer/mevrouw Bakker, Bedankt voor de recensie. Wij waren op de hoogte dat de nasischijf pittig is. Dit staat namelijk ook aangegeven bij het product doormiddel van 2 pepertjes. Groet Team de Bikker

John van der Vegt
14 Februar 2022

Besteld voor bezorging om 7 uur, en exact 7 uur ding-dong , beter kan niet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
13 Februar 2022

Het was weer dik voor elkaar. Zelfs de bezorgtijd was supersnel. Vaak moet je heel lang wachten. is voor hun natuurlijk geweldig, dan hebben ze veel bestellingen. Maar ik bestel soms wel eens ergens anders, omdat het zo lang duurt. Vandaag in ieder geval een dikke 10.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DK
12 Februar 2022

top!

anno
12 Februar 2022
Alexander
12 Februar 2022

Zoals altijd goed

John van der Vegt
11 Februar 2022

Gewoon goed

Jhon Tombal
10 Februar 2022

Was goed verzorgd

R Kamstra
9 Februar 2022

Jammer dat de shoarma bijna koud was meteen gebeld wouden wel nieuwe brengen maar dan was de rest van de bestelling ook koud geworden niet gedaan dus

anoniem
6 Februar 2022
Astrid De Graaf
6 Februar 2022
Nauta
6 Februar 2022
Jelle Hoekstra
6 Februar 2022

Goed eten en mooi op tijd

Nina
5 Februar 2022

Altijd garandeert dezelfde kwaliteit echt top

Familie Tigchelaar
4 Februar 2022

Was weer super heerlijk eten. Niet anders gewend van jullie!

Tvk
3 Februar 2022

Smorgens al besteld. ' s Avonds precies op de afgesproken tijd geleverd. Erg vriendelijke bezorger. Kwaliteit was top: had gevraagd " patat wat doorgebakken" en was zoals gewenst! Bedankt!

W. Kolthof-Zwart
1 Februar 2022

Helemaal tevreden.

Djoke
1 Februar 2022

Altijd goed en lekker. En netjes op tijd. đŸ‘đŸŒ

Jhon Tombal
1 Februar 2022

Was niet echt warm

Minke
29 Januar 2022

Was weer als altijd: op tijd bezorgd, alles lekker warm( behalve het slaatje đŸ€Ł). Uitstekend!

John van der Vegt
28 Januar 2022
Sabine amadi
28 Januar 2022

Altijd goed eten en een vrolijke bezorger!

JHF
28 Januar 2022

Heerlijk gegeten. De bamischijf heeft een lekkere pittigheid. Fijn dat jullie geen plastic bakjes, zakjes e.d. gebruiken maar papier.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan van den Berg
24 Januar 2022

Goede kwalitieit, vriendelijke bezorger. Een zekere aanrader als het aankomt op een lekker patatje. ;-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André
23 Januar 2022

Zoals altijd alles super netjes ingepakt...en warm en op tijd!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jhon Tombal
22 Januar 2022

Zeer goed verzorgd goed eten

W. Kolthof-Zwart
22 Januar 2022

Kwaliteit en bezorging gewoon een dikke voldoende.

Rein
22 Januar 2022
Ria
19 Januar 2022
Frits
18 Januar 2022
Marga Klaster
18 Januar 2022
Niels
16 Januar 2022
Emiel
15 Januar 2022

Het eten bestellen via de site duurt erg lang voor dat het bezorgd is. Wij moesten er een uur op wachten vervolgens bel je en zeggen ze dat het binnen 20 minuten komt. Jammer genoeg is het zo gegaan het eten smaakt goed alleen ik zal niet weer bestellen of afhalen. als er geen oplossing voor komt zal ik hier voortaan geen eten meer halen.

Antwort von De Bikker

Beste Emiel, In het weekend is het nou eenmaal zo dat wij het erg druk hebben met bezorgen. Als u tussen 17:00 en 19:30 besteld met een z.s.m bestelling, is het zo dat u een geschatte tijd krijgt wanneer wij leveren. Wij hebben binnen het geschatte uur geleverd. Voor de volgende keer kunnen we u als tip geven, geef vroegtijdig uw bestelling door met een wenstijd! We hopen u zo voldoende te hebben geĂŻnformeerd.

Post
15 Januar 2022

Besteld voor 1800, klokslag 1800 bezorgd! En heerlijk gegeten!😋 Complimenten!👌

Sandra
15 Januar 2022

Afweer heerlijk gegeten 😋

Elise
15 Januar 2022
Dirk
14 Januar 2022

Super lekker en snelle bezorging! Top!

Anita van der Sluis
14 Januar 2022

Supersnelle bezorging en het eten goed warm, helemaal geweldig!

Jelgerhuis
14 Januar 2022

De patat was heerlijk en op goede temperatuur, een kalfskroket was niet warm maar lauw en frikandel speciaal was helemaal afgekoeld. Dat was jammer.

Bart
13 Januar 2022

100x beter dan voorgaande bestelling. Was top dit keer =)

mark
12 Januar 2022

zoals altijd .... dik voorelkaar.. ga zo door team bikker

HRH
12 Januar 2022

Lekker gegeten! Kwekkeboom kroket, cheesy bacon fries en vanille milkshake. Was op tijd bezorgd.

Smit
9 Januar 2022
Klaas
8 Januar 2022

Wederom goed geregeld!!

Minke
7 Januar 2022

Was weer op tijd bezorgd, eten was warm en lekker! Dus een dikke prima!

paul Terpstra
7 Januar 2022

Heeriijk ! en snel

Meijer
6 Januar 2022
Johann N
6 Januar 2022
Don
6 Januar 2022

Patatjes kindermenu waren beetje koud. Airfryer en ze was weer blij.

Tom
5 Januar 2022
Posthumus
4 Januar 2022
Eise amsterdam
2 Januar 2021

Lekker eten en goede service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elise
2 Januar 2021

Als tip meegekregen om eerder te bestellen voor een bepaalde tijd. Dit gedaan en nu was het eten er keurig op tijd. Wat we hadden besteld was goed heet, en lekker. ConplimentenđŸ‘ŒđŸŒ

M de Vries
1 Januar 2021
Familie Tigchelaar
1 Januar 2021

Was weer picco Bello. Heerlijk eten!

Marcel van der Ploeg
31 Dezember 2021

Snel bezorgd Vriendelijke bezorgster

Tjeerd de Jong
31 Dezember 2021
Frits Schonenberg
31 Dezember 2021
Andre
31 Dezember 2021

Erg lekker dat spareribsmenu

Gerard
30 Dezember 2021

Snelle en vrieindijke bezorging

Okkema
30 Dezember 2021

Patat was wat lauw maar verder dikke prima en smaakte prima!

Nico
30 Dezember 2021

Keurig een mailtje gekregen dat de bezorger onderweg was en deze was ook nog eens erg vriendelijk en wenste ons smakelijk eten en een goede jaarwisseling! Aardig kost niks. Daarnaast was het eten royaal en warm en zeer goed verpakt. (en koud van warm gescheiden)

Vd zee
30 Dezember 2021

Geen opmerking

Claas
29 Dezember 2021

Uitstekend kwaliteit en goed warm. Kwariertje later dan eerst aangegeven, maar wel keurig gebeld rond de geplande bezorgtijd, vandaar 4 ipv 5 sterren.

Herman
29 Dezember 2021

Keurig op tijd afgeleverd. Snacks goed temperatuur. Jammer dat 1 kroket compleet geplet was en een frikadel.spec op de kop lag en alle saus in het zakje zat ipv de frikadel

John van der Vegt
28 Dezember 2021

We zijn netjes gebeld dat de bestelling onderweg was,. Prima geregeld.

Petra
28 Dezember 2021

Heel tevreden, service en kwaliteit staat hier hoog.

Tineke Postuma
24 Dezember 2021

Het was gewoon goed.

Wiekie Kolthof-Zwart
24 Dezember 2021

Zeer tevreden, zowel over de kwaliteit als de bezorging.

Frits
24 Dezember 2021
E. Lindeman
22 Dezember 2021
Tiety
19 Dezember 2021
N.H.
19 Dezember 2021

Wederom de bestelling niet compleet, ditmaal geen pindasaus erbij. De temperatuur van de patat was ook niet optimaal (aan de lauwe kant). En dan nog dat extreem dunne vieze kartonnen rietje bij de milkshake. Ik ben nog steeds buiten adem, zo hard moest ik door het rietje lurken terwijl er nog amper wat doorheen kwam. Dit kan dus echt niet.

Antwort von De Bikker

Wat vervelend dat de bestelling niet compleet was. Voortaan gelijk bellen want we maken het ALTIJD goed. De rietjes zijn inderdaad even uit nood, de grote rietjes zijn niet leverbaar zoals meerdere producten de laatste tijd niet leverbaar zijn door de corona crisis.. hier balen wij zelf ook ontzettend van. Onze excusses hiervoor.

Vlaskamp
19 Dezember 2021

Patat was niet lekker knapperig

Antwort von De Bikker

Onze excusses maar dit is een persoonlijke smaak kwestie, als tip willen we meegeven om even in de opmerking te zetten dat u graag doorgebakken patat wilt. Dan kunnen we hier rekening mee houden.

MiKE
19 Dezember 2021

Heel tevreden en olie is altijd vers merk ik. Houden zo heerlijk gegeten.

Tineke
18 Dezember 2021
E. Lindeman
17 Dezember 2021
Yp
17 Dezember 2021

Bezorging duurd altijd veeels te lang

Antwort von De Bikker

Jammer dat de kwaliteit dan ook gelijk 2 sterren krijgt. Als je bestelt tussen 17:30 en 18:30 bij ons is het vaak top drukte. Heeft u haast of wilt u optijd eten? Raden wij echt aan om van te voren bestellen. Dan kunt u een wenstijd door geven. Wij kunnen in de drukte namelijk niet leveren binnen een halfuur.

Petra
16 Dezember 2021

Het eten werd op tijd bezorgd , een vriendelijke bezorger , de loempia was rijk gevuld en er was echt genoeg patat , heerlijk gegeten wij bestellen vaker.

Ina Veldhoen
16 Dezember 2021
Frits
14 Dezember 2021
Ina Okkema
12 Dezember 2021

Nu voor de 2 de keer besteld en het was weer super.Mooi op tijd en nog heerlijk warm en erg lekker.Voor herhaling vatbaar!!