Beoordelingen van De Bikker Franeker

Recente recensies

5.0
Marie
27 juni 2022

ik moest anderhalf uur wachten op mijn eten. Waarnaar ik gebeld heb om te vragen waar mijn bestelling bleef. Ineens was het er met 10 min plus ik zou een waterijsje krijgen voor het lange wachten. Maar ik kreeg een bak met softijs. Tip. Als het langer duurt dan normaal stuur dan eventjes een bericht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Bikker

Het was inderdaad heel erg druk deze avond, onze excuses dat het langer duurde. We hebben geprobeerd iedereen op de hoogte te stellen maar u was ons voor met een belletje. Op zo’n moment is het erg hectisch en doen we altijd ons uiterste best om iedereen tevreden te houden en de kwaliteit hoog te houden.

Johan van den Berg
26 juni 2022

Levering duurde langer dan in eerste instantie aangegeven. Kwaliteit was zoals gewoonlijk weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid De Graaf
26 juni 2022

Lang moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Bikker

Het was inderdaad een hele drukke avond. We hebben u geprobeerd te bellen om aan te geven dat het wat langer duurde. Helaas kregen we u niet te pakken. Hopelijk heeft het eten wel gesmaakt.

Hettenvan
25 juni 2022

We hebben de patat met kaas en bacon besteld, was lekker! De bami schijf en ham kaas souffle waren ook lekker. Alles was op tijd bezorgd en was nog steeds warm.

Anita van der Sluis
23 juni 2022

Snelle service, eten is goed op temperatuur en lekker gebakken, kortom een aanrader

Tam
23 juni 2022
W. Kolthof-Zwart
22 juni 2022

Zeer tevreden.

Rens
20 juni 2022

Moesten lang wachten maar de bestelling was nog heerlijk warm en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Freddy
19 juni 2022

Patat was volgens mij 2 keer gebakken dus was keihard en donker bruin Dat ben ik niet gewend vorige bestellingen waren altijd goed Hoop dat jullie hier wat mee doen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Bikker

Bedankt voor uw feedback! Excuses voor het ongemak. Dat is zeker niet de bedoeling. De volgende keer zullen we er extra opletten en er een lekker toetje bij doen. :)

v dijk
17 juni 2022

Snelle bezorging, klantvriendelijk, en goed eten!

Tjeerd de Jong
17 juni 2022
Anoniem
15 juni 2022

Goede kwaliteit snacks, patat, ijs en sauzen. Ik bestel hier met plezier

W. Kolthof-Zwart
14 juni 2022
Nilca
12 juni 2022

Het was weer heerlijk warm knapperig en lekker. De uien bij de patatjeoorlog mag best wat meer.

Albert de Vries
10 juni 2022

helemaal top

Mirjam
8 juni 2022

De patat was wat taai, bezorging snel,👍

Frans
7 juni 2022

Perfect tot in de puntjes. Vanaf het eten tot de bezorging subliem.

Familie Tigchelaar
7 juni 2022

Was weer super heerlijk het eten!

Nauta
6 juni 2022
Jerry Guertin
6 juni 2022

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fokke Rispens
5 juni 2022

Wederom heerlijk, en vlotte bezorging door vriendelijk personeel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W.M
4 juni 2022

Altijd heerlijk eten, personeel is super vriendelijk , echt een top tent !

Tobias
31 mei 2022

Altijd dikke prima.

H
30 mei 2022

Goede kwaliteit, en netjes thuis gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G v Dijk
29 mei 2022

Helaas verkeerde saus bij de shoarma, goed aangegeven bij bestelling 😟

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
27 mei 2022

Goed eten, snel bezorgd

Tom
27 mei 2022

De nieuwe broodjes zijn erg fijn van smaak! De collega's kennis laten maken met de eigenlijk de beste hamburger van Franeker! Eindstand een dikke 10!

Dijkstra
26 mei 2022

Snel en warm geleverd. Vriendelijke bezorger

Agnes
26 mei 2022

Zeer snelle bezorging, Helaas daardoor was de patat niet helemaal gaar

Ineke
25 mei 2022

Eten was lekker warm en erg netjes verpakt. Was ook zeer smakelijk!

Antje
22 mei 2022

Zoals altijd op tijd en prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijdam
21 mei 2022

Heerlijk gegeten! En wat een top service! Tijdsblokken stonden vol bij het online bestellen. Maar ik had er bij gezet als het paste mocht het ook eerder gebracht worden ipv half 7 en ja hoor half 6 stonden ze aan de deur terwijl alles vol stond. Dus dikke complimenten van deze kant! Mvg familie Nijdam

Reactie van De Bikker

Wat fijn om te lezen! Ontzettend bedankt voor deze prachtige recentie, waarderen we enorm.

Jk.kappe
21 mei 2022

Lekker eten goed warm en netjes op tijd bezorgd.

Baudina
20 mei 2022

Perfect op tijd en het eten was warm en goed

Jelle pieter
20 mei 2022

Uur en 3 kwartier wachten op het eten... prima dat het iets langer duurt maar laat dan wat weten, telefoon nummer staat bij de bestelling

Reactie van De Bikker

Normaal gesproken doen we dit ook maar het is er vandaag helaas bij in geschoten omdat het zo extreem druk was.. Buitendorpen proberen we altijd binnen 1,5 uur te leveren. Dat is vandaag mis gegaan. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat het eten wel gesmaakt heeft.

Hamoen
20 mei 2022

Bestelling was een beetje laat maar dat was netjes opgelost door iets extra er bij te doen

Reactie van De Bikker

Nogmaals onze excuses, fijn dat het gewaardeerd wordt.

Vera
19 mei 2022
Jan Groendijk
19 mei 2022

2e keer binnen een week meer dan een kwartier te laat met bezorgen! Aandachtspuntje!

Reactie van De Bikker

Hier gaan we zeker opletten. We zullen een extraatje toevoegen bij uw volgende bestelling. Bedankt voor uw feedback.

Spoelstra
18 mei 2022

Gewoon goed

A noniem
15 mei 2022

Broodjes beter niet open snijden dan drogen ze uit. Word er wat met de feedback gedaan? 2de melding droge broodjes. Eten was verder zeer goed!

Reactie van De Bikker

Goedenavond, wij zijn niet bekend met deze klacht? De broodjes krijgen we gesneden binnen dus helaas is hier niks aan te doen. Feedback wordt zeker gewaardeerd en naar geluisterd, bedankt daarvoor. Ik weet natuurlijk niet over welk broodje het gaat maar ik gok het getoaste broodje, zeer binnenkort zullen we nieuwe broodjes hebben voor bij de shoarma en bakplaat hamburgers, ook deze zijn voor gesneden maar wij vinden hem persoonlijk minder droog dan de las vegas bun die we nu op het moment hebben. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Karin.

Wally
12 mei 2022
W. Kolthof-Zwart
11 mei 2022

Tevreden.

Zijlstra
8 mei 2022
Malda
7 mei 2022

Altijd goed en lekker

Stephanie
6 mei 2022

Patat niet goed doorbakken en geplette kroket

Reactie van De Bikker

Goedenavond, wat vervelend dat het vandaag niet naar wens was. Het was vandaag extreem druk door het evenement in de stad. Onze excuses dat uw bestelling hier onder heeft geleden.. Ik zal contact met u opnemen met, hopelijk, een passende oplossing.

Lars
5 mei 2022
Jan
1 mei 2022
Dirk Ouderkerken
1 mei 2022

Ga zo door!! Heerlijk gegeten en super snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk sijbesma
1 mei 2022

Heerlijk eten en goede service We gaan zeker hier weer bestellen 👍🏻👍🏻

Diana Tigchelaar
1 mei 2022

Was weer heerlijk eten van jullie! Goed warm en snelle bezorging! In 1 woord perfect!

Henny
30 april 2022

Eten is prima maar bezorging liet te wensen over. Hoewel De Bikker wel informeerde over de besteltijd vind ik anderhalf uur wel erg lang.

X
30 april 2022

Snel bezorgd, heerlijk genoten van het eten.

Tom
28 april 2022

Wat een top service weer! Snel geleverd en wat een knappen kerels werken er bij jullie, ga zo door!!

Dijkstra
27 april 2022

Het was deze keer top, we snapten heel goed dat het druk was maar we werden netjes gebeld dat het onderweg was. Tip: dressing door de sla heen smaakt het net iets lekkerder😉

Frits
27 april 2022
Wally
26 april 2022
Gerda post
23 april 2022

Wij bestellen hier meestal en altijd tevreden.

Griet dijkstra de roos
23 april 2022

Geweldige bezorging en heerlijk gegeten

Wobbes
21 april 2022

Goed als altijd en mooi snel bezorgd!

Dijkstra
20 april 2022

We zijn altijd tevreden maar helaas voor de 2de keer in 2 weken tijd dat er haren in het eten zitten. De eerste keer een lange haar in het broodje en vandaag kleine haren in de pindasaus. We zijn geen klagers maar deze keer was de spreekwoordelijke druppel.

Reactie van De Bikker

Goedenavond, jeetje dat vinden we heel erg om te horen en dit komt ons niet bekend voor. We kunnen ons niet herinneren dat er contact met ons is opgenomen? Zoiets moet namelijk gelijk worden opgelost en is voor ons ook handig te weten zodat we misschien een medewerker kunnen aanspreken die deze avond heeft gewerkt. Wij nemen contact met u op.

Theo
18 april 2022
Plat
18 april 2022
Riemer de jong
16 april 2022

prima

S.Talhout
15 april 2022

Goed en lekker . Top service.

Jannie
15 april 2022

Ik had een kapsalon met dikke stukken kip en taaie stukken en.veel vellen .terwijl het eerder heelijk was . Jammer

M.B.
14 april 2022
Henny Braak
10 april 2022

Was prima in orde , bezorging en bestelde eten 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

fam rispens welsrijp
8 april 2022
Flonk
4 april 2022

Keurig gebeld dat bestelling wat later kwam.was het wachten waard heerlijk gegeten.

Ina Okkema
3 april 2022

Was weer super lekker.

Desiree
3 april 2022

Top was het weer. En ook nog een een stuk eerder dan de geschatte tijd. Jullie blijven mijn favoriet keep it up

HH
2 april 2022

Aangegeven dat er op de boerenburger geen groente moest, maar er zat wel rauwkost op waardoor het broodje vreselijk zompig was. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurt! Als de optie word geboden om zonder groente te bestellen moet dat ook bij elke bestelling gecontroleerd worden lijkt mij. Jammer!

Reactie van De Bikker

Jammer dat dit gebeurt is.. We proberen altijd de bestelling te maken na de wensen van de klant maar dit is helaas mis gegaan, waarschijnlijk door de drukte.. onze excuses hiervoor. Er wordt even contact met u opgenomen voor een passelijke oplossing.

fokke en jenny rispens
2 april 2022

vriendelijke bezorging en keurig op tijd bezorgd!

Jan
29 maart 2022

In tijden niet zn lekker kapsalon gehad. Prima en op tijd bezorgd. Prijs en kwaliteit is in orde.

Antje
28 maart 2022
anno
27 maart 2022
Je kok
27 maart 2022
Fam. Visser
27 maart 2022

Goed eten voor een redelijke prijs en een goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
27 maart 2022

Weer heerlijk gegeten en super snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina Okkema
27 maart 2022

Het eten was overheerlijk

Johan van den Berg
26 maart 2022
Mara Schuil
26 maart 2022

Super lekkere patat en snelle service.

Dirk Ouderkerken
24 maart 2022

Ga zo door!!

W. Kolthof-Zwart
23 maart 2022

Zeer correct dat de bestelling iets later werd bezorgt dan aangegeven.

Anoniem
23 maart 2022
peter
23 maart 2022

ik moest de volgende dag mijn wisselgeld ophalen dus het zou fijn zijn als jullie volgende x wissel geld op zak hebben en het duurde 1 uur en 20 minuten voordat het kwam.

Reactie van De Bikker

Goedenavond, ik heb even contact met u opgenomen om uit te leggen dat er online alleen kan worden betaald met ideal of pin. Als u dus aan geeft dat u kunt pinnen gaan wij hier ook van uit. Mvg, Karin.

anno
20 maart 2022
Westra
20 maart 2022

Snel geleverd en goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
20 maart 2022

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Bikker

Goedenavond, Erg jammer van de 1 ster bij het bezorgen. U had vanavond een bestelling gedaan met de opmerking of het ook om 18:30 kon ivm kinderen, helaas waren de tijdsloten van 18:30 al vol(daardoor kon U ook niet uit dit tijdstip kiezen) waardoor we er voor hebben gekozen om het rond 18:30 te bezorgen. Om 18:40 ging de bestelling de deur uit. Wij dachten het zo toch naar u wens te hebben geleverd maar helaas.. Voortaan zullen we u bellen als het tijdstip vol is en het dus ROND 18:30 wordt. Mvg, Karin.

Malda
19 maart 2022

Altijd goed!!

Robert Van der Meulen
18 maart 2022

Alleen de pindasaus was te dun zat geen smaak aan we hebben het veel lekkerder gehad van jullie

Reactie van De Bikker

Oei, dat is niet zo best en natuurlijk niet de bedoeling! We zullen hier extra op gaan letten. Bedankt voor uw feedback!

anno
17 maart 2022
Jannie
17 maart 2022

Volgende keer wat meer kip

Reactie van De Bikker

Dag Jannie, een portie kip is altijd het zelfde. Het wordt bij ons afgewogen. Wilt u meer kip? Dan kunt u extra shoarma aanvinken. Dan krijgt u er een extra portie bij.

Antje van der Gaast
13 maart 2022
Bono
10 maart 2022

Smaakte weer heerlijk, keurig op tijd bezorgd en goed op temperatuur. Bezorging was vriendelijk.

Nannie Tamminga
10 maart 2022

Vooral complimenten voor de loempia:goed gevuld en de plak ham en het gebakken eitje maakte het af!

Hennie
10 maart 2022

Was weer Super

Familie Hett
9 maart 2022

Lekker gegeten, op tijd bezorgd.

Tom
7 maart 2022

Was weer fantastisch geregeld! Netjes optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
6 maart 2022

Altijd top !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nilca Clementina-Herrema
6 maart 2022

Het patat was heerlijk vers en knapperig. Ik had patatje oorlog met uien en vind de uien wel aan de karige kant. Ik zou meer ui willen.

Fam.vd Wal
5 maart 2022

Patat mag iets langer in de frituur, verder prima

Peter Bernoster
5 maart 2022
Patrick
4 maart 2022

Was weer lekker

H.Bakker
2 maart 2022

Was weer top!!!

Hiemstra
2 maart 2022

prima! Keurig verzorgd. Goed warm en vers, Een compliment waard!

Vd zee
27 februari 2022

Prima, alleen een uur wachten op bezorging duurt wel erg lang!!!

Fred
27 februari 2022

Geen opmerkingen eten goed en bezorging goed niks op aan te merken .

Wobbes
27 februari 2022

Top zoals altijd

Minke
26 februari 2022

Was weer super! Alles lekker warm en knapperig!

Derk
26 februari 2022

Berehap was flauwe vette hap

Posthumus
25 februari 2022

Alles dik in orde

Astrid De Graaf
25 februari 2022

Spijtig genoeg was de patat niet goed door gebakken dus erg slap

Reactie van De Bikker

Goedemiddag, bedankt voor uw recentie. Als u doorgebakken patat wilt kunt u dit in de opmerking aangeven. Dan houden wij hier rekening mee.

Dj
25 februari 2022

Gewoon goed!!

Henk van der Wal
23 februari 2022

prima

Sebastiaan
23 februari 2022

We moesten er even op wachten maar dat was het wel waard, eten was goed warm en goeie kwaliteit

anoniem
23 februari 2022

Prima patat, lekker krokant, heerlijke kroket. Geen plastic bakjes; heel goed!

Vd meer
22 februari 2022
Familie Tigchelaar
20 februari 2022

Het eten was weer heerlijk zoals altijd! Goede op tijd bezorging. Vriendelijk personeel.

Szymon
18 februari 2022

Eten was heerlijk. wel jammer voor de bezorging, die nog extra spaarcentje heeft gekregen. Doe ik mijn bestelling open, ligt het burger door heel tas gepleurd. De meesten zouden denken "Kan gebeuren", en das uiteraard waar. Maar de bezorger heeft ook in t tas gekeken voordat ie het aan mij gaf. Erg jammer.

Reactie van De Bikker

Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. We zullen hier beter opletten.

Tim
17 februari 2022
Bakker
16 februari 2022

Sambalschijf ipv nasischijf.. veel te scherp

Reactie van De Bikker

Hallo meneer/mevrouw Bakker, Bedankt voor de recensie. Wij waren op de hoogte dat de nasischijf pittig is. Dit staat namelijk ook aangegeven bij het product doormiddel van 2 pepertjes. Groet Team de Bikker

John van der Vegt
14 februari 2022

Besteld voor bezorging om 7 uur, en exact 7 uur ding-dong , beter kan niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
13 februari 2022

Het was weer dik voor elkaar. Zelfs de bezorgtijd was supersnel. Vaak moet je heel lang wachten. is voor hun natuurlijk geweldig, dan hebben ze veel bestellingen. Maar ik bestel soms wel eens ergens anders, omdat het zo lang duurt. Vandaag in ieder geval een dikke 10.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DK
12 februari 2022

top!

anno
12 februari 2022
Alexander
12 februari 2022

Zoals altijd goed

John van der Vegt
11 februari 2022

Gewoon goed

Jhon Tombal
10 februari 2022

Was goed verzorgd

R Kamstra
9 februari 2022

Jammer dat de shoarma bijna koud was meteen gebeld wouden wel nieuwe brengen maar dan was de rest van de bestelling ook koud geworden niet gedaan dus

anoniem
6 februari 2022
Astrid De Graaf
6 februari 2022
Nauta
6 februari 2022
Jelle Hoekstra
6 februari 2022

Goed eten en mooi op tijd

Nina
5 februari 2022

Altijd garandeert dezelfde kwaliteit echt top

Familie Tigchelaar
4 februari 2022

Was weer super heerlijk eten. Niet anders gewend van jullie!

Tvk
3 februari 2022

Smorgens al besteld. ' s Avonds precies op de afgesproken tijd geleverd. Erg vriendelijke bezorger. Kwaliteit was top: had gevraagd " patat wat doorgebakken" en was zoals gewenst! Bedankt!

W. Kolthof-Zwart
1 februari 2022

Helemaal tevreden.

Djoke
1 februari 2022

Altijd goed en lekker. En netjes op tijd. 👍🏼

Jhon Tombal
1 februari 2022

Was niet echt warm

Minke
29 januari 2022

Was weer als altijd: op tijd bezorgd, alles lekker warm( behalve het slaatje 🤣). Uitstekend!

John van der Vegt
28 januari 2022
Sabine amadi
28 januari 2022

Altijd goed eten en een vrolijke bezorger!

JHF
28 januari 2022

Heerlijk gegeten. De bamischijf heeft een lekkere pittigheid. Fijn dat jullie geen plastic bakjes, zakjes e.d. gebruiken maar papier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan van den Berg
24 januari 2022

Goede kwalitieit, vriendelijke bezorger. Een zekere aanrader als het aankomt op een lekker patatje. ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André
23 januari 2022

Zoals altijd alles super netjes ingepakt...en warm en op tijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jhon Tombal
22 januari 2022

Zeer goed verzorgd goed eten

W. Kolthof-Zwart
22 januari 2022

Kwaliteit en bezorging gewoon een dikke voldoende.

Rein
22 januari 2022
Ria
19 januari 2022
Frits
18 januari 2022
Marga Klaster
18 januari 2022
Niels
16 januari 2022
Emiel
15 januari 2022

Het eten bestellen via de site duurt erg lang voor dat het bezorgd is. Wij moesten er een uur op wachten vervolgens bel je en zeggen ze dat het binnen 20 minuten komt. Jammer genoeg is het zo gegaan het eten smaakt goed alleen ik zal niet weer bestellen of afhalen. als er geen oplossing voor komt zal ik hier voortaan geen eten meer halen.

Reactie van De Bikker

Beste Emiel, In het weekend is het nou eenmaal zo dat wij het erg druk hebben met bezorgen. Als u tussen 17:00 en 19:30 besteld met een z.s.m bestelling, is het zo dat u een geschatte tijd krijgt wanneer wij leveren. Wij hebben binnen het geschatte uur geleverd. Voor de volgende keer kunnen we u als tip geven, geef vroegtijdig uw bestelling door met een wenstijd! We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Post
15 januari 2022

Besteld voor 1800, klokslag 1800 bezorgd! En heerlijk gegeten!😋 Complimenten!👌

Sandra
15 januari 2022

Afweer heerlijk gegeten 😋

Elise
15 januari 2022
Dirk
14 januari 2022

Super lekker en snelle bezorging! Top!

Anita van der Sluis
14 januari 2022

Supersnelle bezorging en het eten goed warm, helemaal geweldig!

Jelgerhuis
14 januari 2022

De patat was heerlijk en op goede temperatuur, een kalfskroket was niet warm maar lauw en frikandel speciaal was helemaal afgekoeld. Dat was jammer.

Bart
13 januari 2022

100x beter dan voorgaande bestelling. Was top dit keer =)

mark
12 januari 2022

zoals altijd .... dik voorelkaar.. ga zo door team bikker

HRH
12 januari 2022

Lekker gegeten! Kwekkeboom kroket, cheesy bacon fries en vanille milkshake. Was op tijd bezorgd.

Smit
9 januari 2022
Klaas
8 januari 2022

Wederom goed geregeld!!

Minke
7 januari 2022

Was weer op tijd bezorgd, eten was warm en lekker! Dus een dikke prima!

paul Terpstra
7 januari 2022

Heeriijk ! en snel

Meijer
6 januari 2022
Johann N
6 januari 2022
Don
6 januari 2022

Patatjes kindermenu waren beetje koud. Airfryer en ze was weer blij.

Tom
5 januari 2022
Posthumus
4 januari 2022
Eise amsterdam
2 januari 2021

Lekker eten en goede service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elise
2 januari 2021

Als tip meegekregen om eerder te bestellen voor een bepaalde tijd. Dit gedaan en nu was het eten er keurig op tijd. Wat we hadden besteld was goed heet, en lekker. Conplimenten👌🏼

M de Vries
1 januari 2021
Familie Tigchelaar
1 januari 2021

Was weer picco Bello. Heerlijk eten!

Marcel van der Ploeg
31 december 2021

Snel bezorgd Vriendelijke bezorgster

Tjeerd de Jong
31 december 2021
Frits Schonenberg
31 december 2021
Andre
31 december 2021

Erg lekker dat spareribsmenu

Gerard
30 december 2021

Snelle en vrieindijke bezorging

Okkema
30 december 2021

Patat was wat lauw maar verder dikke prima en smaakte prima!

Nico
30 december 2021

Keurig een mailtje gekregen dat de bezorger onderweg was en deze was ook nog eens erg vriendelijk en wenste ons smakelijk eten en een goede jaarwisseling! Aardig kost niks. Daarnaast was het eten royaal en warm en zeer goed verpakt. (en koud van warm gescheiden)

Vd zee
30 december 2021

Geen opmerking

Claas
29 december 2021

Uitstekend kwaliteit en goed warm. Kwariertje later dan eerst aangegeven, maar wel keurig gebeld rond de geplande bezorgtijd, vandaar 4 ipv 5 sterren.

Herman
29 december 2021

Keurig op tijd afgeleverd. Snacks goed temperatuur. Jammer dat 1 kroket compleet geplet was en een frikadel.spec op de kop lag en alle saus in het zakje zat ipv de frikadel

John van der Vegt
28 december 2021

We zijn netjes gebeld dat de bestelling onderweg was,. Prima geregeld.

Petra
28 december 2021

Heel tevreden, service en kwaliteit staat hier hoog.

Tineke Postuma
24 december 2021

Het was gewoon goed.

Wiekie Kolthof-Zwart
24 december 2021

Zeer tevreden, zowel over de kwaliteit als de bezorging.

Frits
24 december 2021
E. Lindeman
22 december 2021
Tiety
19 december 2021
N.H.
19 december 2021

Wederom de bestelling niet compleet, ditmaal geen pindasaus erbij. De temperatuur van de patat was ook niet optimaal (aan de lauwe kant). En dan nog dat extreem dunne vieze kartonnen rietje bij de milkshake. Ik ben nog steeds buiten adem, zo hard moest ik door het rietje lurken terwijl er nog amper wat doorheen kwam. Dit kan dus echt niet.

Reactie van De Bikker

Wat vervelend dat de bestelling niet compleet was. Voortaan gelijk bellen want we maken het ALTIJD goed. De rietjes zijn inderdaad even uit nood, de grote rietjes zijn niet leverbaar zoals meerdere producten de laatste tijd niet leverbaar zijn door de corona crisis.. hier balen wij zelf ook ontzettend van. Onze excusses hiervoor.

Vlaskamp
19 december 2021

Patat was niet lekker knapperig

Reactie van De Bikker

Onze excusses maar dit is een persoonlijke smaak kwestie, als tip willen we meegeven om even in de opmerking te zetten dat u graag doorgebakken patat wilt. Dan kunnen we hier rekening mee houden.

MiKE
19 december 2021

Heel tevreden en olie is altijd vers merk ik. Houden zo heerlijk gegeten.

Tineke
18 december 2021
E. Lindeman
17 december 2021
Yp
17 december 2021

Bezorging duurd altijd veeels te lang

Reactie van De Bikker

Jammer dat de kwaliteit dan ook gelijk 2 sterren krijgt. Als je bestelt tussen 17:30 en 18:30 bij ons is het vaak top drukte. Heeft u haast of wilt u optijd eten? Raden wij echt aan om van te voren bestellen. Dan kunt u een wenstijd door geven. Wij kunnen in de drukte namelijk niet leveren binnen een halfuur.

Petra
16 december 2021

Het eten werd op tijd bezorgd , een vriendelijke bezorger , de loempia was rijk gevuld en er was echt genoeg patat , heerlijk gegeten wij bestellen vaker.

Ina Veldhoen
16 december 2021
Frits
14 december 2021
Ina Okkema
12 december 2021

Nu voor de 2 de keer besteld en het was weer super.Mooi op tijd en nog heerlijk warm en erg lekker.Voor herhaling vatbaar!!

Diana Tigchelaar
11 december 2021

Snelle bezorging en vriendelijke bezorger. Eten was weer net zoals altijd heerlijk warm en verrukkelijk heerlijk.

R van der Kooi
11 december 2021

De kroket was inderdaad niet zo mooi, maar hij was wel lekker ;) bedankt voor de €2,- retour. Zoals altijd tevreden!

De Vries
11 december 2021

Zeer goede kwaliteit, en op de afgesproken tijd bezorgd...

AF
11 december 2021
Klaassen
9 december 2021
Anoniem
8 december 2021

Die kipburger deluxe is echt een aanrader, heerlijk!

Ron Spaans
8 december 2021

Goed en snel bezorgd. Eten was warm en keurig verpakt

Lydia
7 december 2021

Onze complimenten, eten was warm en goed gebakken. Eten werd gebracht per scooter in een warmhoud box. Eten was goed warm bij aankomst en de bezorger was erg vriendelijk.

Lankwert
5 december 2021

Super bezorging met sinterklaas gedicht en al....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ina Okkema
5 december 2021

Dikke prima

Ben
4 december 2021
ten Zijthoff
4 december 2021

Altijd tevreden! Zelfs een perfecte timing, precies om 18:00 ging de deurbel! Bedankt allen!

Agnes
4 december 2021

Was weer lekker!

Henrieke
3 december 2021

Graag de volgende keer de bestelde frikandel erbij. Verder prima.

Marcus
3 december 2021

Friet en snack lekker warm en knapperig! Smaakt weer gewoon super!!!

Je kok
1 december 2021
Marte
1 december 2021

Ik zou graag ook wat verse salade kunnen bestellen. Die uit een bakje vind ik niet lekker.

Anita van der Sluis
28 november 2021

Snelle bezorging, lekker en goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
26 november 2021

Heerlijk gegeten, bedankt een dikke 10. Helaas wel weer eten moeten weggooien er was meer dan voldoende en dat word gewaardeerd, ook zijn jullie altijd keurig op tijd. * heeeel klein puntje van kritiek: ik wilde gisteren al online bestellen voor vandaag, winkelmantje gevuld, maar kon niet mijn bestelling niet afronden grrr, vamorgen op de dag van levering was dit wel mogelijk. 10+ voor : kwaliteit,altijd vriendelijk en beleeft, keurig optijd, niet duur voor veel en lekker eten. Mvg Family Elzinga

Reactie van De Bikker

Wauw wat een fijne recentie, daar worden wij zo blij van! Hartelijk dank.

Janet
26 november 2021

net als altijd weer prima voor elkaar

Cathrinus
25 november 2021

10 minuten te laat en toch ons even opbellen. Dat is een stapje meer doen voor de klant!!

zwep
25 november 2021
Klaasen
24 november 2021
Aukema
22 november 2021

Altijd goede kapsalon! En even een extra compliment voor de verpakkingen. Mooi dat de Bikker aan het milieu denkt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijbren
22 november 2021

Friet van excellente kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
21 november 2021

Vrij lang moeten wachten. Patat niet heel lekker op smaak en 4 geplette kroketten ontvangen. Helaas ook 1 onderdeel van de bestelling vergeten. Wel nette communicatie over dat ze iets later waren en vriendelijk het ontbrekende onderdeel nog nabezorgd. Dus al met al wel tevreden. De nette communicatie en bezorging maakt veel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Tigchelaar
20 november 2021
Tjibbe
20 november 2021
André
20 november 2021

Alles was netjes verpakt en optijd alleen was helaas niet alles even warm

Einte
19 november 2021
Malda
19 november 2021

Super zoals altijd

Bart
19 november 2021

Goed zoals altijd

E. Lindeman
19 november 2021
Plat
16 november 2021
Laura Helvrich
16 november 2021

Bestelling klopte niet. De laatste keren elke keer iets wat niet klopte of miste. Jammer, want het was altijd prima

Reactie van De Bikker

Wat vervelend is dat zeg, dat is zeker niet de bedoeling. Onze collega die uw bestelling gemaakt heeft, heeft geen idee wat er dan misde. Als tip wil ik ook meegeven om gelijk te bellen als er iets mist. Dan kunnen we dit na brengen of anders oplossen. We nemen even contact met u op.

Riemer de jong
15 november 2021

perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin
14 november 2021

Als vanouds!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
14 november 2021

was weer prima in orde, en nogmaals dank voor de Facebook actie tegoedbon!

klaas
13 november 2021

Het was keurig op tijd en smaakte weer goed net als eerdere bestellingen. Reden genoeg om het niet verder van huis te zoeken.

Reactie van De Bikker

Wat fijn om te horen, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie recentie te schrijven. Waarderen we enorm!

MiKE
12 november 2021

Heerlijk gegeten!! Wat me vaak opvalt is dat jullie olie altijd schoon is. Houden zo want nogmaals alles was super lekker.

Reactie van De Bikker

Bedankt voor deze mooie recentie! Dit waarderen we enorm.

Johan van den Berg
12 november 2021
Frits Schonenberg
12 november 2021

Het was weer top

Bestel nummer 56014BHL, 10-11-2021
10 november 2021

Het eten kwam een halfuur te laat en de patat was overbakken. Niet te vreten.

Reactie van De Bikker

Goedemorgen, heel vervelend om te horen en dat is zeker niet de bedoeling. We hebben u dan ook gebeld en u een passende oplossing aangeboden maar helaas is hier geen behoefte aan. Dat vinden wij erg jammer want dan kunnen wij het niet goed maken maar alleen onze excuses aanbieden. Mvg, Team de Bikker.

M de Vries
10 november 2021

20 minuten later dan afgesproken. Maar dit is een incident. Andere keren wel op tijd

Frans
9 november 2021
Riemer de jong
8 november 2021

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
8 november 2021
Piet
8 november 2021

Prima en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
8 november 2021

De beide broodjes zaten door elkaar in het doosje, de sla en saus zaten niet meer op het broodje maar er naast. De patat was niet goed doorbakken. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van De Bikker

Onze excusses dat de broodjes wat in de war waren, wij vermoeden dat dat komt omdat de bakjes iets wat aan de grote kant zijn. De patat was niet doorgebakken maar dit was ook niet aangegeven. Als tip willen we dan ook mee geven om dit even in de opmerking neer te zetten. Dit is namelijk een persoonlijke kwestie. Mvg.

Anoniem
3 november 2021

Heerlijk gegeten. Frikandel speciaal en frikandel mayonaise waren perfect. Zoals ik gewend ben van andere cafetarias in het verleden

Wiekie Kolthof-Zwart
2 november 2021

Ik kan alleen maar een groot compliment geven.

Van der vaart
2 november 2021

Heerlijk gegeten, netjes verpakt en keurig op temperatuur.

Marco
1 november 2021

Uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Malda
30 oktober 2021

Keurig op tijd en altijd lekker

Dennis van Houten
30 oktober 2021
Bono
26 oktober 2021